Mokymo programos
Tarptautinis verslas ir komunikacija
Valstybinis kodas: 612N12002
Kodas pagal ISCED: 51134
Lygmuo ir/ar tipas:
Aukštojo mokslo universitetinės studijos
Socialinių mokslų studijų sritis
Baigimo sertifikatas: Bakalauro diplomas

Anotacija arba apibūdinimas

Studijų programa skirta ugdyti atsakingus tarptautinio verslo vadybos ir komunikacijos specialistus, gebančius priimti strateginius ir taktinius verslo ir komunikacijų sprendimus globalioje aplinkoje veikiančiose įmonėse ir organizacijose, turinčius išlavintus komunikacijos gebėjimus ir geras užsienio kalbų žinias, būtinas integruojantis ir dirbant daugiakultūrinėse verslo komandose.

Stojantysis turi turėti vidurinį išsilavinimą, mokėti anglų kalbą ir vykdyti kitas priėmimo į universitetą konkursines sąlygas.

Pagrindiniai studijų dalykai yra užsienio kalba, verslo komunikacija anglų kalba, mikro ir makro ekonomika, organizacinė elgsena, tarptautinė ekonomika ir prekyba, tarptautinė rinkodara, tarptautinis personalo valdymas, tarptautiniai finansai, tarptautinė verslo komunikacija, globalaus verslo socialinė atsakomybė ir etika. Šeštame semestre studentai turi atvejų analize (angl. case study) paremtą kursą, integruojantį tarptautinio verslo ir komunikacijų funkcinius dalykus.
Septintame semestre atliekama praktika tarptautinėje įmonėje ir rengiamas bakalauro darbas, kurio gynimu baigiamos studijos.

Baigus programą studijas galima tęsti vadybos ir verslo administravimo arba komunikacijos magistrantūroje.
Pasidalink Facebook'e

Kvalifikacijos aprašas

Vadybos ir verslo administravimo kvalifikacija reikalinga norint dirbti importo/eksporto vadybininkais, personalo vadybininkais, rinkodaros vadybininkais, pardavimų vadybininkais, finansų vadybininkais tarptautinėse ir šalies verslo organizacijose; komunikacijų specialistais tarptautinėse ir šalies nepelno organizacijose bei ES institucijose.

Tarptautinio verslo ir komunikacijų specialistas turi turėti tokias funkcines kompetencijas:
- gebėti prioretizuoti strategines ir taktines tarptautinio verslo problemas;
- gebėti įvertinti įvairių užsienio rinkų patrauklumą verslo požiūriu bei visa tai komunikuoti organizacijai parengiant išsamius, struktūruotus analizės dokumentus;
- gebėti priimti įmonės internacionalizacijos sprendimus;
- gebėti integruoti organizacijos vidinę ir išorinę komunikaciją su organizacijos tikslais; kryptingai bendradarbiauti su reklamos ir viešųjų ryšių agentūromis;
- mokėti taikyti pažangius analitinius įrankius kasdieninėms personalo, finansų, rinkodaros problemoms spręsti;
Tarptautinio verslo ir komunikacijų specialistas turi turėti tokias pažintines kompetencijas:
- pažinti tarptautinio verslo ekonominės aplinkos kontekstą;
- žinoti skirtingų šalių verslo kultūros standartus;
- žinoti tarptautinės verslo teisės principus;
- žinoti efektyvios organizacijų vidinės ir išorinės komunikacijos principus, organizacijoms veikiant globalioje aplinkoje;
- žinoti įmonių internacionalizacijos formas ir tarptautinio verslo strategijas;
- mokėti antrą užsienio kalbą;

Tarptautinio verslo ir komunikacijų specialistas turi turėti tokias bendrąsias kompetencijas:
- gebėti integruotis ir dirbti daugiakultūrinėse verslo komandose;
- turėti verslo komunikacijos anglų kalba įgūdžius;
- turėti išlavintą kritinį mąstymą;
- turėti viešo kalbėjimo kompetencijų;
- mokėti komunikacijoje taikyti pažangias informacines technologijas.

Vadybos ir verslo administravimo kvalifikaciją galima įgyti universitetuose.

Neformaliuoju ar savaiminiu būdu išugdyti gebėjimai dirbti tarptautinio verslo vadybos specialistu nėra pripažįstami.

Įgiję vadybos ir verslo administravimo kvalifikaciją asmenys gali dirbti šalies ir tarptautinėse verslo įmonėse, finansų institucijose, nepelno organizacijose bei ES institucijose.
Įstaigos, ruošiančios pagal šią mokymo programą
Pavadinimas Miestas/Savivaldybė Adresas
"ISM Vadybos ir ekonomikos universitetas", UAB Vilnius Aušros Vartų g. 7A
Komentarai

Komentuoti gali tik registruoti Studijos.lt vartotojai

Aš jau esu ePasas.lt vartotojas  Tapti ePasas.lt vartotoju