Vartotojo Enternet dienoraštis
Kas yra firminė reklama ir kodėl turėtumėte ją naudoti?
2021-05-29 10:48:23

Nesvarbu, kiek reklamuojate savo produkto ar paslaugos didybę, vien tai negarantuos sėkmės. Vartotojų rinkoje taip pat turite sukurti unikalų, įsimintiną ir patikimą profilį, pritraukdami vartotojų dėmesį ir kurdami ilgalaikius santykius su jais. Raktas tam pasiekti yra prekės ženklo reklama.


Kas yra firminė reklama?

Firminė reklama yra reklamos forma, kuri ilgainiui padeda užmegzti ryšius ir užmegzti tvirtus ilgalaikius santykius su vartotojais.

Prekės ženklo reklamą naudojančios įmonės siekia ilgalaikio teigiamo pripažinimo. Šios įmonės intelektualiai ir emociškai nustato savo prekės ženklo tapatumą, patikimumą ir lojalumą.


Kokia reklamos forma turi įtakos konkretaus prekės ženklo paklausai?

Yra dvi pagrindinės reklamos rūšys: prekės ženklo reklama ir tiesioginio atsako reklama.

Tiesioginio atsako skelbimai (arba pagal našumą pagrįsti skelbimai) naudojami siekiant paskatinti betarpiškus vartotojų veiksmus, o prekės ženklo reklama skirta padidinti bendrą prekės ženklo paklausą.

Tiesioginio atsakymo skelbimai, apimantys daugumą (bet ne visas) skaitmeninės reklamos formas, leidžia reklamuotojams lengvai stebėti ir įvertinti savo kampanijų našumą naudojant nuorodas, unikalius telefono numerius, programų diegimus, kuponų kodus ir kt. Nors jiems reikia daug analizės ir A / B bandymų, jie paprastai siūlo daugiau įžvalgų apie našumą, aukštesnius konversijų rodiklius ir geresnę IG. Be to, reklamuotojai už tiesioginio atsakymo skelbimus paprastai moka tik tada, kai reikalaujamas veiksmas yra atliktas, o ne tada, kai skelbimas peržiūrimas.

Prekės ženklo skelbimai - dauguma skelbimų televizijoje, radijuje, skelbimų lentose, laikraščiuose, žurnaluose ir kt. - nebūtinai reikalauja, kad vartotojai atliktų konkretų veiksmą, todėl juos sunkiau sekti. Tačiau nėra neįmanoma stebėti prekės ženklo reklaminių kampanijų.

Pagalvokite apie vaizdo skelbimus arba pakartotinį taikymą. Tai nėra tiek daug skirta paspaudimams ir skatinantiems atlikti veiksmus. Atvirkščiai, jie labiau orientuoti į įspūdžius ir pasiekiamumą - padėkite savo prekės ženklą žmonėms, kad jie vėliau tai prisimintų. Tai yra bendras prekės ženklo reklamos tikslas: patekti į vartotojų akiratį, padaryti palankų įspūdį, užmegzti tvirtus ryšius ir laikui bėgant didinti prekės ženklo paklausą.

Daugiau skaitykite: enternet.lt/seo-straipsniai/firmine-rekl ama/

Pasidalink Facebook'e
Komentarai

Komentuoti gali tik registruoti Studijos.lt vartotojai

Aš jau esu ePasas.lt vartotojas  Tapti ePasas.lt vartotoju